האם את זורמת ?

zoremet1תזמרי, תקלטי רמזים ותזרמי

מה את רומזת ?

מה את מזמרת ?

האם את זורמת ?

החיים הם מעין נהר זורם. נהר של מים מתוקים ולא של מים מלוחים. האם את יודעת לשחות ? האם יש לך סירה לשוט עליה בנהר ? לנהר עומקים שונים. יש מקומות בנהר בהם את יכולה לעמוד ולהשתכשך במים. יש מקומות שבהם יש זרם חזק של מים ואת מרגישה שאת תיכף נופלת. יש מקומות שבהם יש מפל ואז הסכנה היא ממש מוחשית. מה תעשי ? איך תגיבי ? ואם זה לא נהר אלא ים, יש מקומות שבהם יש מערבולת. מה תעשי אז ?

האם את מרגישה את הזרימה בחייך ? או שמא את מרגישה שבתוך הנהר עם הסירה נתקעת באבן ענקית שחסמה לך את הסירה. ואינך זזה. לא לכאן ולא לשם.

אם תדעי לקרא את הרמזים שה׳ שולח לך, תוכלי לצאת מהתקיעות תוכלי לזרום. כדי לזרום את צריכה לזמר. מה פירוש ?

כתוב בתפילה. ״הבוחר בשירי זמרה״. מה עושים שירי הזמרה ? מהם שירי הזמרה ? מזמורי התהלים. ומדוע הם נקראים כך ? משום שהם מזמרים עריצים. מה פירוש ״לזמר עריצים״? מה זו מזמרה את יודעת ? עם מזמרה קוטפים שושנים, כדי לא להידקר מהקוצים. עם מזמרה מקצצים ענפים שמפריעים לעץ להתפתח כראוי. המזמרה חותכת ומקצצת. וזה בדיוק מה שעושים מזמורי התהלים. את שרה, מזמרת לה׳, וקוצצת את הקוצים שמפריעים לך בעבודת ה׳, מזמרת את כל המפריעים לך להשיג ולקדם את בעלך, ילדייך, תלמידייך….

בחרי  פסוק שאת מאד אוהבת.

בחרי פסוק שאת מרגישי שהוא מחבר אותך למי שאמר והיה העולם ופשוט תאמרי אותו בלי הרף. זה עצום. אנו לא מסוגלות להבין מהי עוצמתו ומהו כוחו של פסוק אחד מתהלים בדבקות. פסוק אחד שנכתב על ידי מי שהוא הרגל הרביעית של המרכבה של הקב״ה.

הרבה בהצלחה,

איריס

תגובות

comments

הפוסט הזה פורסם בתאריך התפתחות אישית עם התגים , , , , , . קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת על האם את זורמת ?